3 Βήματα για ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα!

 

Οι ιώσεις έχουν ήδη αρχίσει να μας χτυπάνε την πόρτα! Όλο και αρχίζουμε να βήχουμε, να γεμίζουμε το σπίτι χαρτομάντηλα και να ξεκινάμε τις επιδρομές σε φαρμακεία για σιρόπια και καραμέλες και αντισηπτικά μαντηλάκια.

Και όμως υπάρχουν 3 απλά, φυσικά βήματα για να «σταθούμε στο ύψος» μας, με ένα γερό ανοσοποιητικό σύστημα όταν όλοι θα βήχουν και θα φτερνίζονται δίπλα μας!

Το ανοσοποιητικό μας σύστημα είναι πολύ απλά, το σύστημα οργάνων και βιολογικών μηχανισμών, υπεύθυνο για την άμυνα του οργανισμού. Το σώμα μας εκτίθεται σε πάνω από 250 ιούς ανά μήνα κατά την διάρκεια του χειμώνα. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να κλειστούμε σπίτι μας αλλά πολύ απλά να φροντίσουμε τον οργανισμό μας ξεκινώντας από σήμερα με 3 βήματα:

  1. Εμπλουτίστε την διατροφή σας σε θρεπτικά συστατικά

Αντιοξειδωτικές τροφές και τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C: φρούτα του δάσους, εσπεριδοειδή ή λαχανικά όπως λάχανο και κόκκινη πιπεριά.

Κεφίρ και γιαούρτι: από τις πιο βασικές τροφές για το ανοσοποιητικό μας σύστημα καθώς διασφαλίζουν την σωστή λειτουργία του πεπτικού μας συστήματος. Είναι μύκητες που μπλοκάρουν τον πολλαπλασιασμό των ιών στο σώμα μας όταν αρρωσταίνουμε.

Μέλι: ανακουφίζει άμεσα τον λαιμό μας, ενώ παράλληλα έχει αντισηπτικές και αντιμικροβιακές ιδιότητες. Είναι εξαιρετικός συνδυασμός με τσαί του βουνού και πιπερόριζα.

Σκόρδο: μπορεί να μην είναι στη λίστα το προτιμήσεων μας, ιδίως ωμό αλλά είναι εξαιρετικά αντιφλεγμονώδες, αντιικό καθώς και αντιβακτηριδιακό. Μπορείτε να το συνδυάσετε με σαλάτες ή σούπες.

Μαιντανός: ένας χυμός από φρέσκο μαιντανό, θα μας «ρίξει» τον πυρετό, καθώς θα τονώσει το ανοσοποιητικό και την νεφρική λειτουργία.

  1. Κοιμηθείτε

Ποτέ μην ξεχνάτε ότι ο σωστός ύπνος που σημαίνει 7-8 ώρες, είναι άμεσα ευεργετικός καθώς κατά την διάρκειά του γίνεται η ανάπλαση των κυττάρων, τα οποία μας θεραπέυουν από τις αρρώστιες. Επίσης να ακούτε πάντα το σώμα σας όταν ζητάει ξεκούραση και να θυμάστε ότι δεν είναι τυχαίο που όταν είμαστε άρρωστοι θέλουμε συνέχεια να κοιμόμαστε.

  1. Αθληθείτε

Κυρίως ή αερόβια άσκηση μας βοηθά στην αὐξηση της κυκλοφορίας των κυττάρων του ανοσοποιητικού μας συστήματος, βελτιώνοντας έτσι την απόκρισή τους στους παθογόνους οργανισμούς των ιώσεων. Επίσης μειώνει πολύ τα επίπεδα του στρες στο οργανισμό μας που λειτουργούν πολύ επιβαρυντικά στον οργανισμό μας. Βρείτε το άθλημα που σας εκφράζει και σας ευχαριστεί και ξεκινήστε το σήμερα!

Λίγα Λόγια για την Αρετή Καφαντάρη,

BSc Marketing, MBA, Σύμβουλος Διατροφολόγος, Raw Food Chef, Juice Therapist

Η ιστορία μου ξεκίνησε από τα παιδικά μου χρόνια , λατρεύοντας τον χορό και το υγιενό φαγητό. Όταν έφτασε η ώρα να επιλεξω το μέλλον άφησα πίσω μου τους μικρούς μου μαθητές μπαλέτου και τα πειράματα μου στην μαγειρική για να σπουδάσω διοίκηση επιχειρήσεων, marketing και ανθρώπινο δυναμικό. Εργάστηκα στο marketing για μεγάλες εταιρείες καλλυντικών, και μετά από 18 χρόνια γεμάτα εμπειρία αποφάσισα να ακολουθήσω το όνειρο μου και να κάνω την δική μου δουλειά. Τα τελευταία 2 χρόνιa είμαι ιδιοκτήτρια του κέντρου ευεξίας yoga, pilates, nutrition FLOW CENTER καθώς και σύμβουλος Διατροφολόγος με ειδίκευση στην μεσoγειακή διατροφή, Raw Food Chef, αλλά και η μοναδική πιστοποιημένη juice therapist στην Ελλάδα. Η διατροφή για μένα είναι στάση ζωής, δεν είναι κάτι που πρέπει να το ακολουθούμε όταν μας χρειάζεται αλλά μια πηγή υγείας. Χρειάζεται να μάθουμε να φροντίζουμε απλά, εύκολα, προσιτά και καθημερινά την διατροφή όλης μας της οικογένειας καθημερινά. Ασχολούμε πια σχεδόν αποκλειστικά με την Ολιστική διατροφή αλλα και την θεραπεία με χυμούς, καθώς το σώμα μας χρειάζεται καθαρισμό (αποτοξίνωση) καθώς και ενίσχυση ανάλογα με τις ανάγκες του με απόλυτα φυσικό τρόπο.

Όλα αυτά γιατί “αν ονειρευτείς, θα κάνεις κάτι και αν κάνεις κάτι, θα ξαναονειρευτείς».

 

Πηγή: all4mama.gr