Η face yoga είναι το νέο botox! Τη δοκιμάσαμε και σου δείχνουμε τις ασκήσεις που πρέπει να κάνεις!

Εδώ και αρκετό καιρό στα μεγαλύτερα beauty sites του εξωτερικού διαβάζω συνεχώς άρθρα με τίτλους όπως: «Face yoga: στο μέλλον όλοι θα κάνουμε γυμναστική στο πρόσωπό μας!». Ή «face yoga: τι είναι αυτό για το οποίο μιλάει όλος ο κόσμος τώρα!». Ή ακόμη και «Face yoga: το νέο botox!». Είναι ο ίδιος τίτλος που επέλεξα γι’αυτό το άρθρο και θα σου εξηγήσω παρακάτω γιατί.

Ήταν, λοιπόν, αναπόφευκτο να μην κρατήσω την σημείωση στην to do λίστα μου «Να κάνω face yoga!». Στην Ελλάδα, η face yoga δεν είναι ιδιαίτερα γνωστή. Όσοι, όμως, την γνωρίζουν, ξέρουν πως δίπλα από την face yoga μπαίνει το όνομα της Αρετής Καφαντάρη. Η Αρετή Καφαντάρη εκτός του ότι είναι η πρώτη που έφερε την face yoga στην Ελλάδα, στον κόσμο της ομορφιάς είναι ιδιαίτερα γνστή. Έχει σπουδάσει marketing με μεταπτυχιακές σπουδές στην διοίκηση ανθρωπίνων πόρων και για 18 χρόνια δούλευε ως στέλεχος σε εταιρείες καλλυντικών. Ώσπου μετά από ένα ταξίδι της στο Λονδίνο γνώρισε για πρώτη φορά την face yoga και τότε ήταν που πήρε την απόφαση για το επόμενό της βήμα. Ένα βήμα που έμοιαζε περισσότερο σαν φυσική συνέχεια. Η Αρετή ανέκαθεν έψαχνε να βρει εκείνο που υπάρχει ανάμεσα σε μια πολύ καλή κρέμα προσώπου και τις επεμβατικές μεθόδους αντιγήρανσης. Και η απάντηση ήρθε μέσα από την face yoga!

Τι είναι η face yoga

Διανύουμε εκείνη την περίοδο που οι γυναίκες αναζητούμε πιο φυσικούς τρόπους αντιγήρανσης. Σκέψου το: το botox βοηθά το άνω μέρος του προσώπου αδρανοποιώντας τους μυς εκεί. Για να καλυφθεί το gap δημιουργήθηκαν τα νήματα που δρουν κυρίως στο κάτω μέρος του προσώπου, στα ζυγωματικά κλπ. Η face yoga, λοιπόν, είναι η ολισθική προσέγγιση αντιγήρανσης. Αυτό που ουσιαστικά μαθαίνεις είναι πώς να γυμνάζεις όλους τους μυς του προσώπου σου και έπειτα, μερικά από κάμποσα session με την Αρετή Καφαντάρη να κάνεις τις αντίστοιχες ασκήσεις και μόνη σου στο σπίτι!

Face yoga από την θεωρία στην πράξη

Επειδή εμείς εδώ στο TLIFE είμαστε περισσότερο πρακτικοί, παρά θεωρητικοί επισκέφτηκα την Αρετή Καφαντάρη στον χώρο της, στο Flow Center στο Ψυχικό, για να μου δείξει ποιες είναι οι βασικές ασκήσεις face yoga που θα μας βοηθήσουν να παρατείνουμε την νιότη μας. Μακάρι να μπορούσα να ισχυριστώ ότι αυτό το άρθρο γράφτηκε για λόγους ανιδιοτέλειας, αλλά αν δεν είχα εντοπίσει εκείνες τις 5-10-20 πρώτες ρυτίδες δεν θα βιαζόμουν τόσο να ξεκινήσω μαθήματα με την no 1 face yoga instructor στην Ελλάδα! Αλλά, εν πάση περιπτώσει, όλες μας θα βοηθηθούμε. Βάλε τις φόρμες σου και ξεκινάμε!

ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΜΝΑΣΕΙΣ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ- ΦΡΥΔΙΑ ΨΗΛΑ

1. Είσαι σε μια σταθερή θέση με το κεφάλι να κοιτάει μπροστά και το πρόσωπό σου σε μια ήρεμη έκφραση.

2. Σήκωσε το πρόσωπό σου με την έκφραση της άρνησης μέχρι να κάνει γραμμές.

3. Τοποθέτησε τα δάχτυλά σου σε κάθε πλευρά και λείανε τις γραμμές πάνω από τα φρύδια σου.

4. Πίεσε τα δάχτυλά σου για να κρατήσεις σταθερή τη θέση τους και ανεβοκατέβαζε το μέτωπό σου αντίθετα στην αντίσταση των δαχτύλων. Κάνε την κίνηση αυτή για 20 φορές.

ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΜΝΑΣΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ- ΕΚΠΛΗΞΗ

1. Είσαι σε μια σταθερή θέση με το κεφάλι να κοιτάει μπροστά και το πρόσωπό σου σε μια ήρεμη έκφραση.

2. Απότομα ανοιγόκλεισε και γούρλωσε τα μάτια σου με έκπληξη χωρίς να κάνεις ρυτίδες στο μέτωπό σου. Επαναλαμβάνεις 10 φορές.

ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΜΝΑΣΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ- ΜΑΤΑΚΙΑ

1. Είσαι σε μια σταθερή θέση με το κεφάλι να κοιτάει μπροστά και το πρόσωπό σου σε μια ήρεμη έκφραση.

2. Τοποθέτησε τους δείκτες κάτω από τα μάτια σου οριζόντια και τράβηξε τα κάτω βλέφαρα ελαφρά προς τα κάτω.

3. Ανοιγόκλεισε όσο πιο γρήγορα μπορείς τα μάτια σου κάνοντας όλη την κίνηση για 15».

 ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΜΝΑΣΕΙΣ ΤΟ ΜΕΤΩΠΟ- ΛΙΦΤΙΝΓΚ ΜΕ ΤΑ ΔΑΧΤΥΛΑ

1. Είσαι σε μια σταθερή θέση με το κεφάλι να κοιτάει μπροστά και το πρόσωπό σου σε μια ήρεμη έκφραση.

2. Τοποθέτησε τα δάχτυλά σου στο στεφάνι των μαλλιών σου στο επάνω μέρος του μετώπου σου με τους αντίχειρες δίπλα από τα αυτιά σου.

3. Πίεσε σπρώχνοντας τα δάχτυλά σου προς τα μαλλιά σου.

4. Σκύψε το κεφάλι σου παράλληλα με το έδαφος νιώθοντας την μικροκυκλοφορία του αίματος σε όλο σου το πρόσωπο, χαλαρώνοντας όλους τους μυς και μείνε για 15». Επανάλαβε δύο φορές.

ΓΙΑ ΝΑ ΓΥΜΝΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ 42 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 57 ΜΥΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ- ΛΙΟΝΤΑΡΙ

1. Πάρε μια βαθιά εισπνοή και τσαλάκωσε το πρόσωπό σου όσο περισσότερο μπορείς σαν να έχεις θυμώσει πολύ.

2. Με απότομη κίνηση εκπνέεις και ανοίγεις όσο περισσότερο μπορείς το πρόσωπό σου, βγάζοντας έξω τη γλώσσα και ανοίγοντας διάπλατα τα μάτια σου.

Η άσκηση που βλέπεις παραπάνω είναι η άσκηση πασπαρτού που α) έκανε η Μαρία Κάλλας β) πρέπει να κάνουμε όλες μας πέντε φορές την ημέρα, κάθε μέρα.

Κάπου εδώ έφτασε η ώρα της χαλάρωσης, όμως τα μαθήματα face yoga με την Αρετή Καφαντάρη δεν τελείωσαν. Έρχεται και part 2 με ασκήσεις για το κάτω μέρος του προσώπου και την χαλάρωση στο λαιμό, τις ρυτίδες γύρω από το στόμα και ένα πανέξυπνο trick που μου έμαθε η face yoga instructor μου για να δεις πώς θα είσαι σε δέκα χρόνια από τώρα! Μπροστά σου. Στον καθρέφτη σου. Stay tuned! Μέχρι τότε μην ξεχνάς να κάνεις αυτές τις ασκήσεις εντατικά και σε 6-8 εβδομάδες θα δεις το πρόσωπό σου πιο υγιές, λαμπερό και νεανικό.